Klacht: Niet goed nederlands sprekende helpdesk

op 01 augustus 2016 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een storing moest ik contact opnemen met de helpdesk,
Ik werd niet goed begrepen en ik kon de medewerkster ook niet verstaan deze dus van buitenlandse afkomst is deze mevrouw sprak absolutie geen goed Nederlands en zou maar zo zijn dat ze ook geen goed Nederlands verstaat.

Gewenste Oplossing:

Op een helpdesk moeten ze goed sprekende mensen neer zetten dit voorkomt heel veel ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurrie de Boer