Klacht: Niet goed, geld terug deels terugbetaald (90dagen op proef)

op 27 juni 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste heer, mevrouw,

Een paar maanden geleden heb ik voor mijn vriendin de Philips Lumea laserapparaat gekocht. Deze kon 90 dagen geprobeerd worden. Als hij niet zou bevallen mocht hij teruggestuurd worden en zou ik de aankoopbedrag terug krijgen.

Echter bij het kopen was er ook een andere de, namelijk een gratis hamamdoek bij aanschaf van het laserapparaat. Ik heb ongeveer een week na ontvangst de hammam doek aangevraagd en deze is netjes geleverd.

Voor een goed en glad resultaat dient het laserapparaat vaak gebruikt te worden. Hierdoor wisten wij niet, dat het niet goed zou werken. Na 2,5 maand is het laserapparaat teruggestuurd en is er een deel van het aanschafbedrag overgemaakt.

Omdat ik hier verbaast over was heb ik met de Philips klantenservice gebeld. Zij vertelden mij dat er 35 euro van het bedrag is ingehouden, vanwege de hammamdoek dat eerder is aangevraagd. De klantenservicemedewerker stond mij keurig te woord, maar vertelde dat hij hier verder niets aan kan doen en dat een leidingggevende over deze kwestie moet beslissen.

Ik ben niet eens dat er maar een deel van de aankoopwaarde is uitgekeerd, om de volgende reden: de hammam doek is aangevraagd nadat het apparaat in ontvangst is genomen. Toen wisten wij nog niet dat het apparaat niet goed zou werken en dat we hem terug zouden sturen.

Ik zou graag de resterende 35 euro ontvangen. Uiteraard ben ik bereid om de hammamdoek naar jullie terug te sturen. Ik hoef er namelijk zelf ook niet beter van te worden natuurlijk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MisterT

3 maanden geleden - Dit is netjes opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door MisterT