Klacht: Niet goed aangegeven dat de bussen 2 weken niet meer bij Marktplein stoppen!!

op 15 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend lijn 9 gepakt (om 7.58) om bij het Marktplein te komen. Ik neem elke dag deze bus en ik heb nooit zien staan dat de bussen niet meer bij marktplein stoppen. Ook bij het marktplein staan geen borden of flyers met daarop het feit dat de bussen daar niet stoppen in verband met Serious Request. 2 euro betaald bij binnenkomst van de bus. Gedrukt op het \\\\\\\’\\\\\\\’stopknopje\\\\\\\’\\\\\\\’ zodat deze bij Marktplein stopt. Bus rijdt andere kant op, bus was al een stuk weg van het station. Buschauffeur ziet dat ik op stopknop druk en geeft aan dat deze bussen niet meer bij Marktplein stoppen. Kon deze buschauffeur dit niet eerder aangeven? Hierdoor moest ik heel ergens anders langs de weg uitstappen en helemaal lopen naar Marktplein waardoor is ook nog eens te laat kwam op mijn stage. 2 euro betaald voor niks dus!! Dit hadden jullie duidelijk aan moeten geven of moeten aankaarten bij binnenkomst van de bus. Ik reis dagelijks met de bus en ik heb nooit iets hierover gelezen. Op de monitor in de bus stond gewoon bij volgende halte: Marktplein

Graag zou ik een gift of op zijn minst mijn geld terugwillen. En voortaan de buschauffeurs dit goed laten aangeven. Niet pas wanneer de bus halverwege is en daarna de mensen eruit sturen om verder te lopen. 2 euro weggegooid dus!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door souadamz