Klacht: Niet gestopt aangegeven bushalte

op 01 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest van het station Sittard naar Havikstraat (tijdelijke bushalte) in Sittard. Dit is ongeveer 1 à 3 minuten met de bus daar naartoe. De bus reed echter door en stopte niet. Ik geloof dat dit bus 35 was. De bus ging rond 13.35. Omdat de bus niet stopte heb ik heel veel verschillende haltes gezien. Omder andere haltes in Buchten. Ik had een afspraak waar ik dus te laat ben voor gekomen, alleen omdat de bus door reed bij ee halte. De vorige chauffeur en de chauffeur die op dat moment reed gaf zelf ook aan dat ik in de goede bus zat. Nu heb ik wel +- 40 min in de bus gezeten voor een rit wat eigenlijk maar 1 à 3 min zou moeten duren. Om 14.10 kwam ik aan op de bushalte Havikstraat.

Als ik de omkosten die ik extra heb gekregen vergoed wordt. €3.00

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 14:34 geantwoord

Beste Melissa,

Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus niet is gestopt bij de tijdelijke halte. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.
Je geeft aan hier ook extra kosten voor te hebben gemaakt omdat je de hele rit bent blijven zitten.

Je vraagt daarom om een vergoeding. Helaas gaan wij daar zelf niet over.

Je kunt een verzoek tot restitutie indienen via onderstaande link:

De betreffende afdeling neemt je verzoek in behandeling en zal jou binnen 15 werkdagen laten weten of zij over kunnen gaan tot vergoeding.

Namens ons, willen we je wel oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door melissabecx