Klacht: Niet gereageerd op klacht

op 16 januari 2018 over Sanoma in de categorie Media

Via ING rentepunten een abonnement van 3 maanden bij tijdschriften.nl afgesloten. Conform brief geïnstalleerd en aangemeld. Bevestiging van abonnement door Sanoma. Wel goed toegang tot mijn app op naam, echter geen tijdschriften toegevoegd om te lezen. Twee keer contact gezocht via hun digitale meldpunt. Twee keer bericht ontvangen dat de vraag in behandeling zou worden genomen. Echter na een maand nog niets gehoord en ook geen tijdschriften toegevoegd.
Vervolgens ING rentepunten benaderd. Binnen drie dagen antwoord met een acceptabele oplossing (annulering koop).

Als Sanoma zich gaat realiseren dat een bedrijf beter met de klanten om moet gaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 februari 2018 om 13:03 geantwoord

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Wij kunnen zien dat u inmiddels geholpen bent. Fijn dat er een gepaste oplossing geboden is.
Mocht u er toch nogiets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Heeft op 15 februari 2018 om 23:14 geantwoord

Een organisatie die acht weken na melding van een probleem voor het eerst reageert is wat mij betreft te traag. Ook de oplossing van het probleem is door een andere partij gedaan. Gelukkig want ik vermoed dat er van Sanoma niet veel valt te verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke63