Klacht: Niet gemaakte kosten

op 23 oktober 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg een terechte aanmaning (12-10-2017)wegens te laat betalen Notabedrag tandarts 123,71 waarbij echter eerst een brief kwam van Famed zelf waarbij men 40 euro incassokosten in rekening bracht en daarna van een echt incassobureau dat de zelfde rekening liet zien; 123,71 hoofdsom + 40 incasso. NIET dubbele incassokosten is het punt hier maar feit dat een incassobureau voor haar werk (volstrekt begrijpelijk0 in rekening brengt, MAAR VOORAF Famed zelf, dat als factureerder bekend staat, OP VOORHAND al ZELF 40 euro wilde incasseren zijnde GEEN incassobureau. Dan zouden het dus 40 euro aanmaankosten zijn en dát pik ik niet! die nota liet ik dan ook liggen en heb de hoofdsom betaald; waarop Famed dan Credion-incasso de zaak liet afhandelen voor hetzelfde bedrag; ofwel rekent Famed 40 euro voor niet bestaande handelingen ofwel rekent Credion geen kosten extra nadat Famed dus als 123 + 40 in rekening bracht. Credios incassoe is trouwens onderdeel van Famed geeft men toe in een reactie!

Famed had nooit 40 euro aanmaankosten mogen berekenen en ook geen 40 euro incasso als ze geen incassobureau zijn! iets omschrijven als incassokosten zonder dat er die kosten gemaakt zijn is onwettig!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

10 maanden geleden - De nota is niet meer ter afhandeling bij Famed, daarom hebben wij uw klacht doorgezet naar incassobureau Credios. Ze hebben ons laten weten dat ze uw klacht in behandeling hebben genomen en inmiddels een aantal brieven met uitleg hebben gestuurd. Wij vertrouwen erop dat uw vragen zijn beantwoord. Maar mocht u nog vragen hebben dan willen wij u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met Credios. Met vriendelijke groet, Famed

Reactie van de melder van de klacht Aloysius123

10 maanden geleden - Dit is een klachtafhandeling van lik-me-vestje! Het verwijt treft Famed, niet Credios Famed brengt 40 euro incassokosten in rekening zijnde facturereerder en niet incassoburo, dus AANMAANKOSTEN VAN 40 euro; dáár hadden ze gehoopt 40 euro op uit te sparen! Inmiddels heb ik de zaak voorgelegd aan Minister C. Schouten die gespecialiseerd is in incasso-praktijken!

Reactie van de melder van de klacht Aloysius123

10 maanden geleden - nu goed, u reageert niet op een terecht klacht van half werk! Ik zal dan op Facebook melden dat klacht.nl vooral als vangnet bedoelt is om mensen binnen te halen voor procedures door goedbetaalde advocaten!

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 12 december 2017 om 16:56 geantwoord

Heeft op 12 december 2017 om 17:00 geantwoord

Ze waren fout om dezelfde incassokosten vooraf te betekenen als nadien heb echte incassoburo

Alle klachten die gemeld zijn door Aloysius123