Klacht: niet geleverde zending

op 21 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6/9/17 diende ik een pakje in bij Q8 Hoogveldweg 131, Lier. Het pakje ligt er volgens de tracking gegevens nog steeds! Ik nam contact op met Kiala die op hun beurt Q8 hebben gecontacteerd. Bleek dat het pakje na 14 nog niet met de chauffeur was meegegeven. Na mijn klacht, 4 dagen geleden, is er helaas nog steeds niets veranderd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakje eindelijk tot bij mijn bestemmeling geraakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hofman christel