Klacht: Niet geleverde producten en geen reactie op klachtmail

op 17 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 24-12-2013 bij Laderwebshop.nl onder bestelnummer 14479 een Iphone4 usbkabel3meter en een Iphone4 screenprotector besteld en via Ideal betaald.
Levering zou binnen 3 dagen zijn. Gelet de feestdagen hield ik al rekening met vertraging…Beging januari 2014 vergeefs getracht contact met Laderwebshop.nl op te nemen. Er werd niet opgenomen. Wel boodschap ingesproken. Tot heden (17-01-2014) geen reactie of de bestelde EN betaalde producten ontvangen. Wederom werd de telefoon niet opgenomen.

De bestelde producten ontvangen of restitutie van betaald bedrag á 20,89 euro

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - 3 meter kabels hebben vertraging wij proberen ze zsm te verzenden.

Reactie van de melder van de klacht Kimiko

3 jaren geleden - 19 januari weet Laderwebshop.nl mij via klacht.nl mee te delen dat de 3 meter kabels vertraging hebben...Precies 10 dagen later (vandaag 27-01-2014) nog niets ontvangen. Dat wijst wel op extreem slecht bestel/voorraad beheer bij Laderwebshop.nl OF op vreemde wijze zand in de ogen van de consument strooien. Als iets betaald is moet er geleverd worden binnen gestelde termijn of geld terug gestort worden

Alle klachten die gemeld zijn door Kimiko