Klacht: niet geleverde hoekbank

op 01 februari 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

14-9-’12 een hoekbank(luc), besteld, levertijd 6 tot 8 weken, na 8 weken gebeld:nee, u moet nog geduld hebben, het kan wel tot 10 weken duren.Na 10 weken, nee nog even geduld, na 12 weken was ons geduld op, wat bleek:de bank was niet besteld bij de fabriek! Excuses van leen bakker,bank zou besteld worden en de leidinggevende zou bij de fabriek aandringen z.s.m bezorgen,na 8 weken weer gebeld, waar blijft de bank? De leidinggevende heeft toegezegd in de week van 28-01-13 tot 2-02-13 gaan we leveren.
Gisteren nog niks gehoord, vanmorgen gebeld en wat bleek…..de bank is weer niet besteld bij de fabriek!!!!!!
Dus wordt je als je belt gewoon voorgelogen!Dit is echt het toppunt.Ik eis een persoonlijk excuus van de firma leen bakker uit Woerden en verwacht hier een schadevergoeding . voor!!

Zie hierboven.Wordt er ook nog verwacht dat ik een huidige mening geef over leen bakker!Dat lijkt me overbodig!!! Maar kan de vraag niet overslaan zonder een ster in te vullen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door leenbakker