Klacht: niet geleverde goederen

op 29 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn goederen nog steeds niet ontvangen. Zodra ik hier een ‘ticket’ voor had aangemaakt, blijkbaar de enige vorm van communiceren, kreeg ik een bericht terug dat ze het verkeerd hebben verzonden, waardoor ik nu een maand langer zou moeten wachten op mijn bestelling. (als ik het ooit nog ga ontvangen).. Ter tegemoetkoming ontvang ik een bonustegoed van $3.09, gaat nergens over dus.. Daar vervolgens weer op gereageerd, krijg ik het volgende antwoord:

Beste klant Suzanne Jeurissen,
Bedankt voor het winkelen bij ons.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Елена

de 3-5 werkdagen levering komen ze dus niet na, het antwoorden binnen 1 dag op een vraag komen ze niet na, en het leveren van spullen??? Waarschijnlijk komen ze dat ook niet meer na…

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn geld terug krijg of mijn spullen alsnog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer mevrouw, dan zullen we dit zo snel mogelijk doorgeven aan de juiste afdeling. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door suzannejeurissen26