Klacht: Niet geleverde cadeau

op 27 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 mei mijn bestelling ontvangen van Rituals. Ik ben expres member geworden om in aanmerking te komen voor het extra cadeau. Tot mijn verbazing zat het cadeau er niet bij toen ik mijn pakket ontving. Ik heb op 11 mei contact gezocht via de telefoon, maar stond 1 uur en 30 minuten in de wacht. Toen heb ik opgehangen, want wie heeft daar nou tijd voor om zo lang te wachten? Vervolgens heb ik op 11 mei meteen een whatsapp bericht verstuurd, tot op heden nog steeds geen reactie. Ik vind de online service van rituals echt troep en mega slecht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog mijn beloofde cadeau krijg, waarvoor ik in aanmerking kom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissaklein_