Klacht: Niet geleverde bestelling

op 13 september 2018 over Winkelstraat.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eeb bestelling gedaan op 2 sep. Zij adverteren met voor 23:00uur besteld, de volgende dag in huis op werkdagen. We zijn nu 6 werkdagen verder, en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Via de vervoerder krijg ik te horen dat het pakketje nooit aan hen is overhandigd, en Winkelstraat beweert dat het pakketje wel is meegegeven. Als klant ben ik al vanaf dag 1 aan het bellen naar de klantenservice van Winkelstraat en de vervoerder en wordt maa van kastje naar de muur gestuurd. Maar nog steeds niks ontvangen. Terwijl ik wel al een factuur heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat het z.s.m. moet worden afgerond door Winkelstraat op een nette manier. Want ik vind niet dat ik als klant er de hele tijd erachter aan moet bellen om na 6 dagen nog steeds te horen dat ze op de reactie afwachten van de vervoerder.

Alle klachten die gemeld zijn door v_l