Klacht: Niet geleverde artikel

op 12 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet ontvangen bestelling
Acties
Cor. Giessenburg. 30-3-2016
Aan: lightinthebox klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Op 2 maart is door jullie per abuis mijn 2dinn auto radio met bestelnummer: 160301917162152 verstuurd per Airmail i.p.v. met de snelle 3 tot 4 dagen verzending.
in eerder antwoord van jullie moest ik wachten tot 30 maart maar
nog steeds heb ik mijn bestelling PL-DPD welke is verzonden 2 maart 2016 met referentie nummer: 13209300055768 niet ontvangen het is nu 5-4-2016 en maak mij nu wel zorgen of dat nog gaat gebeuren.

Hopende op een positief antwoord van uw kant want mijn geduld wordt nu wel behoorlijk op de proef gesteld.

Hoogachtend,
C.Giessenburg
Akkerdonk 70
3206tk Spijkenisse
06-45734184

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn bestelling is bezorgd of ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Giessenburg