Klacht: niet geleverd wat betaald is

op 02 oktober 2017 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in juni een bladcadeau gekregen van mijn petekind. Hiervoor heb ik ZIN besteld en gekregen.
Na afloop hiervan ben ik gebeld en is mij een abonnement “”äangesmeerd” van 20 keer Elsevier voor 30 euro. Heb geen Elsevier ontvangen in de brievenbus.
Wel word ik overtladen met artikelen van Elsevier op mijn pc.
Ik wil dit niet. Heb geen interesse in ellenlange verhalen op mijn pc.

Gewenste Oplossing:

Wnneer ik de beloofde Elseviers elke week in de brievenbus vind!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Roulaux,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw verhaal begrijpen wij dat het hier om het tijdschrift Elsevier gaat. Wij zijn niet de uitgeverij van dit tijdschrift en daarom adviseren wij u om contact op te nemen met de uitgeverij van Elsevier. Het gaat hier om One Business en het telefoon nummer is 085-8888151.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door C. Roulaux