Klacht: Niet geleverd , of opengescheurde enveloppes

op 24 januari 2014 over usedpc4sale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Na aanleiding van een bestelling bij u en de mail met daarop het bericht zijnde dat het pakket is verzonden , heb ik 3 keer gebeld om een track en trace code
Ik kreeg er inderdaad eentje namelijk de volgende :JJD00009005868096017261
Dit heb ik na gekeken , en het blijkt dat het pakket om 17/01/2014 / 15:16 DHL SELEKTVRACHT Afgeleverd — zou zijn
Helaas is er bij mij niks van bekend
Navraag bij DHL leerde mij echter dat het om een ander pakket ging en ergens in het midden van het land is bezorgd
wat ik me nu afvraag is is er uberhaubt , wel iets verzonden uwerzijds
Het is niet te hopen dat ik op een fakesite terecht ben gekomen , want daar word ik echt niet plezierig van
‘sZaterdag ligt er een enveloppe in de bus open gescheurd ,en alleen de pakbon en een bubbeltjesplastig waarin ???? een cpu zou moeten hebben gezeten
Na 2 mailtjes en diverse telefoontjes werd mij beloofd , een nieuwe op te sturen
Ook hier niks binnen gekregen
Weer twee telefoontjes gepleegd op woensdag 22-01-2014 en er zou nu een cpu worden verzonden ,in een doosje ,en ik zou er voor moeten tekenen
Ook hier weer niks van binnen gekregen
Je betaalt notabene voor verzending met DHL. maar dat klopt ook helemaal niet krijgt gewoon wat binnen (opengescheurd en wel ) in een enveloppe met 2 euro’s aan postzegels en heb 6,50 betaald

Ik ben pas tevreden als er een processor word geleverd , die wel hier aankomt , en waar ik voor moet aftekenen

De CPU is naar aanleiding van diverse telefoontjes en mailtjes alsnog geleverd via DHL
Maar ik beveel dit bedrijf aan niemand verder , daar ze nu al onder 3 namen te werk gaan

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door usedpc4sale.nl in behandeling genomen

Heeft op 28 januari 2014 om 10:22 geantwoord

De oplossing is dat ik na herhaalde telefoontjes en mailtjes uiteindelijk na ruim 1 week alsnog het pakketje met DHL heb geleverd gekregen
Des al niettemin blijf ik het een spooky bedrijfje vinden , dat nu al met 3 namen bekend staat , dus je weet gewoon niet met wie je het te doen hebt

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van usedpc4sale.nl beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat usedpc4sale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

usedpc4sale.nl

Heeft op 22 mei 2014 om 12:53 geantwoord

Het pakket is alsnog in goede orde bij de klant afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door myselff