Klacht: niet geleverd na bevestiging en onbereikbaar

TravelXL Budel op 18 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Kindertafeltje en stoeltje besteld en betaald op 6 januari met leveringsplanning op postNL punt op 13 februari. 14 februari begonnen met chatten, heb inmiddels een innige relatie met de IKEA-chatbot ( lachertje), deze geeft na veel onzinnige vragen eindelijk een telefoonnummer, om toch een afspraakje te kunnen maken. Dit nummer is continue overbelast en sluit direct af, geen wachttijd mogelijk.

Ik heb mijn bestelling op afspraak nodig, er dienen nog bewerkingen aan de bestelling te gebeuren door derden, dezen zijn ook ingepland op afspraak. De agendas lopen nu niet meer gelijk, de kosten van de vervolgafspraak ( net als alle belkosten) worden wel in rekening gebracht.
Ook had dit setje op een specifieke datum, na de bewerking uitgeleverd moeten worden op locatie, voor een zeer speciale gelegenheid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TravelXL Budel