Klacht: Niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Clau0508 op 19 februari 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 29 januari kussens besteld. Volgens de site zouden ze een dag later geleverd kunnen worden. Vervolgens krijg ik een mail dat ze 17 februari pas geleverd worden. Gebeld omdat ik de order van ruim 80€ wou annuleren.. want dezelfde kussens zijn inmiddels ook stukken goedkoper.
Bel al vanaf de 29e iedere dag, klantenservice geeft aan dat de je bestelling kunt volgen via track and trace, het nummer wat je hebt ontvangen..heb er geen ontvangen.. vervolgens geeft het bandje iedere x aan dat de wachttijd meer dan een kwartier is en gooit je er vervolgens uit.
Baal me dus kapot.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelling voor de huidige, goedkopere prijs van nog geen 70€ en dan deze week nog ontvangen, of mijn complete bedrag terug..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Clau0508