Klacht: niet geleverd geen contact mogelijk

op 05 oktober 2011 over klara.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door klara.nl in behandeling genomen

klara.nl

Heeft op 07 november 2011 om 22:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Allereerst danken wij u voor uw bericht, hetgeen wij pas op een later tijdstip op deze website zijn tegengekomen. Graag willen wij een vermelding maken dat uw klacht inmiddels is verholpen en uw bestelling is verzonden en afgeleverd. Wanneer er alsnog eventuele vragen en of opmerkingen zijn dan vernemen wij dat bijzonder graag van u. Eveneens bieden wij via deze manier onze oprechte excuses aan voor het verloop van uw order! Met vriendelijke groet, Klantenservice Klara.nl Link naar contactgegevens; http://www.klara.nl/ctf.php

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat klara.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 08 november 2011 om 09:00 geantwoord

Heeft even geduurd maar goed opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van klara.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kamei