Klacht: Niet geleverd en krijg geen contact

SAlber op 17 juni 2020 over TrendX.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Elektronica

Ik heb eind februari jl. 2 bestellingen gedaan van mondkapjes. Omdat het zo lang duurde heb ik in maart aan TrendX aangegeven op de mail dat ik mijn bestellingen wilde annuleren. Kreeg geen reactie, dus heb meerdere mails gestuurd of ze willen cancellen en geld retourneren. Als ook gebeld op de volgende nummers die ik via internet heb kunnen vinden; 085-1124942 (18 wachtenden), 0623922617 (wordt weggedrukt, zie letterlijk gesprek weigeren terwijl ze via what’s app online zijn), 0610519903 (niet opgenomen).

Echt belachelijk en ik lees dat meerdere mensen met hetzelfde probleem zitten. Ik baal als een stekker.

Ik hoef die mondkapjes niet meer geleverd hebben (het is nu al half juni), ik wil mijn geld terug!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrendX.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrendX.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht SAlber

1 jaar geleden - Ik heb sinds 2 weken contact met TrendX via de what’s app; 0610519903. Als MKB bedrijf hebben ze last gehad van leveringen, personeelstekort en de dip in de economie. Intussen heb ik mijn geld teruggekregen. Bij deze trek ik mijn klacht in.

Alle klachten die gemeld zijn door SAlber