Klacht: Niet geleverd bankstel

op 30 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag zou tussen 0.800 en 10.45 uur mijn bankstel worden bezorgd. Ik kreeg om 07.19 uur een bericht van Post.nl dat mijn bankstel bezorgd zou worden. OM 08.49 uur kreeg ik een bericht dat ze onderweg waren. Om half 12 waren ze er nog niet en ben toen de klanten service gaan bellen. Ordernummer kwam niet in hun bestand voor en toen ben ik Leen Bakker gaan bellen en die hebben contact opgenomen met extrahome bezorgingdienst. Kreeg toen te horen dat ze het te druk hebben en dat de bank vandaag niet werd bezorgd. Vreselijke domper vooral gezien het feit dat ik voor niks een vakantie dag heb opgenomen. Nu word mijn bank 4 dagen later bezorgd, ik hoop dat ze nu wel aan hun afspraak houden.
Bij wie kan ik nu terecht dat ik voor niks een vakantiedag heb opgenomen, op wie kan ik deze schade verhalen?

IK zou er zeer op prijs stellen dat mijn vakantie dag word vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door Bri....