Klacht: niet geleverd

op 03 oktober 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor niets een dag thuis gebleven, pakket is niet geleverd, bedrijf laat niets horen en is op zaterdag niet bereikbaar; er is een sorteerfout gemaakt en men (Jeroen en Fanny) gaat daar erg makkelijk mee om

Gewenste Oplossing:

vergoeding voor ongemak en meer inleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte E, van Dreumel,

Uw klacht is in behandeling genomen en 04 Oktober telefonisch beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door rakker1