Klacht: Niet geldige concertkaart Ed Sheeran

op 11 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten gekocht bij Viagogo voor het Ed Sheeran concert volgend jaar juni in Amsterdam. Naast dat de kaarten voor het viervoudige van de oorspronkelijke prijs werden verkocht werden er op slinkse wijze absurd hoge administratieve kosten in rekening gebracht. Natuurlijk dom dat ik hier in ben getrapt. Wat ik Viagogo zeer kwalijk neem is dat ik kaarten op naam van een derde heb gekregen terwijl Mojo expliciet op de website aangeeft dat voor dit concert kaarten niet doorverkocht mogen worden (de houder moet zich kunnen legitimeren en moet zelfde naam hebben als op de kaart). Dit is ook nog een keer door Mojo aan mij bevestigd. Viagogo heeft daarom ongeldige kaarten verkocht en neemt haar klanten niet serieus. Ik geef hen nog de kans om met een oplossing te komen en zal, wanneer geen passende oplossing volgt, juridische stappen tegen dit bedrijf ondernemen.

Volledige restitutie van het bedrag van de door mij betaalde kaarten (incl BTW en bijkomende kosten)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mjdevries