Klacht: Niet geladen bundel en slechte service

op 31 januari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

2 maanden geleden heb ik mijn bundel aangepast van 2000mb 500 bel en onbeperkt sms naar 6000mb 500 bel en onbeperkt sms.
Op mijn simpel zag ik ook dat mijn account de goede bundel weergaf, maar slechts 2000 Mb van de 6000 Mb oplaadde.
Door dit probleem heb ik 2 keer buiten bundel kosten gemaakt( niet terecht want ik zat beide keren ruim onder de 6000mb verbruik ). Ik heb ondertussen een rekening van 73 euro betaald en er komt er een aan van 132 euro. Na 8 keer telefonisch contact en 1 e-mail heb ik vele valse beloftes gehad en is er niets opgelost. Mijn eerste gesprek was bijna 2 maanden geleden! Vandaag schrok ik opnieuw, ik ging naar mijn simpel en ontdekte dat mijn account nu weer terug is gezet naar 2000 Mb en dat de ingangsdatum van mijn nieuwe abbonoment ook verdwenen is ?
Na al deze gesprekken en het steeds weer te horen krijgen dat het opgelost wordt vindt ik dat het wachten lang genoeg geduurd heeft en wil ik dat het opgelost wordt

Ik wil dat de gemaakte kosten terug gestort worden naar mijn rekening ( hier mee bedoel ik het afgelopen en aanstaande incasso ) ik verwacht dat er een excuus/tegemoetkoming komt voor de uren die het mij gekost heeft om te bellen met simpel en ik wil dat mijn abbonoment afgesloten mag worden omdat ik mijn vertrouwen In simpel kwijt ben.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 februari 2018 om 16:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sonny smits