Klacht: Niet gekregen, wel betaalt

op 31 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het spel Bingo Party heb ik tot 3x toe geprobeerd om credits te kopen. Telkens werd de transactie geannuleerd. Heb geen credits ontvangen. Echter op mijn bankrekening zie ik tot mijn schrik dat er 3x € 21,99 is afgeschreven.
Ik zie graag, met spoed, een oplossing!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer de credits zijn bijgeschreven.....in totaal dus 12000

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 juli 2017 om 22:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Petra,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer (16 cijfers) of een print-screen van het bankafschrift met daarop uw IBAN kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen en de merchant te identificeren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

--
Adyen Support Department

https://support.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Petra-Brans