Klacht: Niet gekregen wat ik heb besteld

op 27 mei 2021 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14-05-2021 een knie bankje besteld € 20,58 betaald. Ik heb nog een mail getuurd dat ik geen
orderbevestiging heb gehad. Antwoord was dat ik dat zou krijgen via track trace wat mij overigens ook nog € 2,00 extra heeft gekost.
Heb inmiddels mijn bestelling binnen, alleen is het geen kniel bankje maar een lullig tasje die je eraan kunt hangen. Ik ben nu opzoek hoe ik het kan retourneren en mijn geld terug kan krijgen maar helaas kan geen tel: nummer en adres vinden. Graag kontakt met mij opnemen via bij jullie bekende E-mail adres.
Gr T. A

Gewenste Oplossing:

Op dit moment ben ik totaal niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TiesAbbes