Klacht: niet gekregen waar voor betaald hebt

op 14 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb net een aankoop gedaan via google play voor golf clash maar niet gekregen waar voor ik betaald heb…

geld terug

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Horsman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Als de betaling bij u afgeschreven is, raad ik u aan contact op te nemen met Google Play (https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en&ref_topic=3364671) voor meer informatie.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door ilo.k