Klacht: niet gekregen waar ik voor heb betaald!

op 26 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 26-07-2017 kocht ik voor spel zoo craft a greenery pack, maar die heb ik niet gekregen, ook geen mogelijkheid om met iemand te mailen of hierover te informeren

als ik mijn aankoop krijg of mijn geld terug

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 00:37 geantwoord

Geachte Sam Jebbink,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij hebben uw betaling voor u nagekeken in ons systeem. Dit liet ons zien dat de betaling Refunded is op de volgende datum en tijd 2017-07-27 00:32:57 CEST.
Als u nogmaals in uw rekening kijkt zal u uw geld dat teruggestort is daar terugvinden.

Ik hoop u hier mee voldoende geinformeerd te hebben.
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Samjebbink