Klacht: niet gekregen waar ik voor heb betaald!

op 26 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 26-07-2017 kocht ik voor spel zoo craft a greenery pack, maar die heb ik niet gekregen, ook geen mogelijkheid om met iemand te mailen of hierover te informeren

Gewenste Oplossing:

als ik mijn aankoop krijg of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 00:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Sam Jebbink,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij hebben uw betaling voor u nagekeken in ons systeem. Dit liet ons zien dat de betaling Refunded is op de volgende datum en tijd 2017-07-27 00:32:57 CEST.
Als u nogmaals in uw rekening kijkt zal u uw geld dat teruggestort is daar terugvinden.

Ik hoop u hier mee voldoende geinformeerd te hebben.
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Samjebbink