Klacht: Niet gekregen waar ik voor betaalde van google play

op 23 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Bij een spel van google play (candy crush) hulp middel getracht te kopen wel 2 x geld afgeschreven 1,27 maar niets gekregen

Als ik geld terug heb gekregen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Bodegom, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen om te zien wat de status is. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van Bodegom,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Javbodegom@live.nl