Klacht: niet gekregen waar ik voor betaald heb

op 24 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

was een spelletje aan het doen namelijk Farm Heroes Saga. kon goudstaven kopen, dit deed ik eerste keer zeiden ze transactie mislukt. tweede keer weer actie mislukt maar nu is er wel 2x 5,49 afgeschreven van mijn bankrekening. en ik heb er niets voor terug ontvangen, dus
geen goudstaven voor het spel.

ik ben tevreden als er 1 keer geld terug gestort word, en dat ik als nog
55 goudstaven voor het spel ontvang.
als dat niet meer kan dan 2 x 5,49 terug storten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte , Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer (16 cijfers) of een print-screen van het bankafschrift met daarop uw IBAN kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen en de merchant te identificeren. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 juli 2017 om 21:58 geantwoord

Klant de mogelijkheid geboden te onderzoeken bij wie de bestelling geplaatst is. De betaling gaat alleen via Adyen, waarbij Adyen geen inzicht heeft in de goederen die de klant bij de merchant besteld heeft. Voor vragen over de status van de goederen moet de klant altijd bij de merchant zijn

Heeft op 25 juli 2017 om 20:52 geantwoord

Adyen int geld en kijkt niet naar klachten? wat moet ik hiermee?
ik heb gezegd dat het voor het spelletje farm heroes was van het interspelletje.
wat moet ik nu doen dan, om alsnog mijn geld terug te krijgen

wat moet ik doen om alsnog mijn geld terug te krijgen?
het geld was voor een spelletje van internet namelijk farm heroes. anders zijn zowel adyen als king-spel farm heroes oplichters en moet dit gemeld worden!

Reactie van de melder van de klacht dukoenevie

2 maanden geleden - IK voel mij opgelicht

Reactie van de melder van de klacht dukoenevie

2 maanden geleden - Ik zal jullie reactie Doorsturen naar Radar, Succes ermee

Alle klachten die gemeld zijn door dukoenevie