Klacht: niet gekregen korting op bankstel

op 26 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben zo’n 2 weken geleden 2 banken besteld bij Leenbakker. Er was toen toevallig een actie op betreffende banken van zo’n 10%…. We hebben toen aanbetaald en konden gisteren de banken gaan ophalen (dagen later dan afgesproken, op zich geen probleem, ware het niet dat men ons dit niet doorgegeven had en wij vervoer geregeld hadden van de winkel naar huis op de afgesproken dag. Gelukkig belden we nog even voor de zekerheid voor we gingen) Maar goed: vorige week stond o.a. “onze” bank in de folder: alle banken 20% korting! Maar wat blijkt: deze ‘nieuwe’ korting word NIET doorberekend voor ons, we moesten dus gewoon de overeengekomen prijs betalen! Verschil van toch maar liefst 70 euro! Heb dit uiteraard aangekaart in de winkel, maar het beleid van Leenbakker is dat ze evt. latere acties, niet doorberekenen naar hun klanten! Ik weet toevallig dat bij veel winkels je het teveel betaalde terug kunt vorderen als je aankoop binnen 2 (?) weken ofzo in de aanbieding komt….. Leenbakker zegt daar niet aan mee te doen, maar weet iemand hoe dit wettelijk geregeld is misschien?? Gaat om 70 euro, maar gaat mij nog veel meer om het principe! Ik opperde dat het volgens mij zelfs zo is dat het personeel het je dient te zeggen als ze wéten dat jouw aankoop binnenkort in de opruiming komt. (gehoord van een kwantum medewerker)
Kreeg toen van DE BAAS ZELF te horen: “mevrouw…. zélfs als ik wéét dat een bep. artikel de dag erna in de aanbieding komt, zal ik het u niet vertellen”……. tja zeg: GOEIE RECLAME DACHT IK ZO!!!

als we alsnog de korting krijgen die van toepassing was op het moment dat we de bank ophaalden. Ik dacht dat het normaal was dat evt. kortingen in de tijd tussen bestellen en leveren worden doorgevoerd naar de klant? Lijkt me toch wel zo redelijk!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J Habets