Klacht: niet gekomen bus

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 07:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rianne Glazema,

Wat jammer om te lezen dat de bus van 7.09 uur niet op is komen dagen. Je noemt er geen datum bij maar ik vermoed dat je het over gister hebt. In het volgsysteem van de bus zie ik dat lijn 54 nu namelijk onderweg is naar Marrum. De oorzaak van het gister niet komen opdagen van de bus, kan ik helaas niet ontdekken. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zo dat er op de punctualiteit van lijn 54 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne Glazema