Klacht: niet gehoord worden ivm ongegronde kosten die in rekening gebracht worden

op 03 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht richting Simpel bv.

Simpel luisterd niet, en is zeer slecht te bereiken.
alles netjes gemaild, maar totop heden geen reactie.
kosten in factuur MEI en JUNI 2012 zijn ongegrond, en wil deze per direct gecrediteerd hebben.

Gewenste Oplossing:

terug creditering van:
-Incassokosten n.a.v. 1e betalingsherinnering á € 12,60
excl btw van het factuur MEI en JUNI 2012.
-teveel betaalde kosten voor bellen naar 088 nummers.
(hoor 0,25 eurocent te zijn, maar ze berekenen 0,30 eurocent excl btw per minuut !!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door holy-d555