Klacht: Niet geholpen worden

op 03 oktober 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 19 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verhaar,

Nadat u uw klacht ook bij Medipoint per e-mail heeft gemeld hebben mijn collega's een reparatie order aangemaakt. De reparatie is op 4 oktober uitgevoerd waarbij er een printplaat vervangen is, de printplaat is onder garantie vervangen.

Indien u aanvullende vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Medipoint

Heeft op 19 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

Ben niet tevreden overdekt service van de monteur

Bericht van medipoint

8 maanden geleden - Geachte heer Verhaar, Kunt u in een e-mail naar klachten@medipoint.nl uw bevindingen sturen? Met vriendelijke groet, Medipoint

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak Verhaar