Klacht: Niet geholpen worden

op 03 oktober 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een trippelstoel waarvan de hoog/laag functie het niet meer doet.
Stoel staat in de hoogste stand.
Bedrijf gebeld zeggen we bellen terug wat dus niet gebeurt.
Ben van trippelstoel afhankelijk en moet nu noodgedwongen op bed blijven.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf naar de Filistijnen gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 19 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verhaar,

Nadat u uw klacht ook bij Medipoint per e-mail heeft gemeld hebben mijn collega's een reparatie order aangemaakt. De reparatie is op 4 oktober uitgevoerd waarbij er een printplaat vervangen is, de printplaat is onder garantie vervangen.

Indien u aanvullende vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Medipoint

Heeft op 19 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

Ben niet tevreden overdekt service van de monteur

Bericht van medipoint

1 dag geleden - Geachte heer Verhaar, Kunt u in een e-mail naar klachten@medipoint.nl uw bevindingen sturen? Met vriendelijke groet, Medipoint

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak Verhaar