Klacht: NIET geholpen bij storing.

op 17 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

SCHAN-DA-LIG. Wacht sinds gistermiddag 15:00 al op iemand die me terugbelt vanwege storing, kortsluiting in de CVketel.
Had geen stroom (onderhand zelf maar mensen ingeschakeld, dus heb weer stroom) en heb nog steeds geen verwarming en warm water.
Ze laten je gewoon stikken, en zelfs na 3x bellen word je afgescheept met “het is druk” en “”we kunnen niks doen behalve je storing nogmaals te noteren”.
Hoe doen jullie dit met minder mobiele ouderen die niemand hebben en zelfstandig wonen? Die laten jullie gewoon keihard vallen, dit moet niet kunnen, ik heb er geen woorden voor, zo belachelijk schandalig vind ik dit!
Ik heb het KOUD, ik kan niet douchen, ik ben er klaar mee!

Oh en haal dat “binnen 24u geholpen” maar van de site af, die leus slaat helemaal nergens op. “u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld” WAT een grap.

Wanneer ik binnen 24u vanaf gistermiddag geholpen ben. Oh wacht, dat is al voorbij. Ik wil ZSM de storing in mijn CV ketel verholpen hebben!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 18 december 2017 om 12:45 geantwoord

Geachte mevrouw Boonstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft middels meerdere kanalen u ongenoegen jegens ons geuit. Uiteraard nemen wij deze zeer serieus. Via deze weg willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken. Wij zullen uw klacht middels dit forum sluiten en via Facebook verder in behandeling nemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vera boonstra