Klacht: niet functioneren van bluetooth headset.

op 31 oktober 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb nu voor de derde keer een set toegestuurd gekregen nadat ik reeds twee keer een defect toestel heb geretourneerd.
Ook deze set is niet goed (maakt geen koppeling met andere ,i-phone of i-pad apparaten ).
Mevr. Rubina Kellers is van deze zaak op de hoogte en heeft mij beloofd ,zie mail 28-oct., een goed werkende set toe te sturen.

Ik ben tevreden als ik een goed werkende headset tot mijn beschikking heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Beste Bakermans, Vervelend om te horen dat u voor de derde keer een toezending heeft gekregen. U kunt spoedig een goede set in huis verwachten!

Reactie van de melder van de klacht bakermans

1 maand geleden - Ik laat me verrassen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 november 2016 om 14:04 geantwoord

Beste Bakermans,

Vervelend om te horen dat u voor de derde keer een toezending heeft gekregen. Er is verder niets meer vernomen betreffende deze klacht.

Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is opgelost en wensen u alsnog veel plezier toe met de bestelling! Wanneer dit niet zo is, horen wij dit uiteraard ook graag.

Met vriendelijke groeten,

Koopjedeal.nl
Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door bakermans