Klacht: Niet extra kunnen pinnen bij de kassa.

op 12 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Albert Heijn, reeds 32 jaar koop ik mijn boodschappen bij Albert Heijn Mosveld.
Ik ben dus een zeer trouwe klant.
Ik heb nooit contant op zak.
Maar de postbode kwam aan de deur met een pakketje onder rembours. Ik kon bij de man niet pinnen, en had contant geld nodig.
Dus bij de AH de ING pin automaat geprobeerd. Deze was buiten werking.
Volgens afdelingsmanager Annemarie bij de servicebalie werd mij verteld dat de automaat van de ING is en niet van AH. Op mijn vraag of ik bij haar geld kon opnemen werd nee geantwoord.
Op mijn vraag of ik iets extra kan pinnen bij mijn boodschappen werd met nee geantwoord.
En daar ben je dan 32 jaar klant voor.
Ik mag geen schuttingtaal of scheldwoorden gebruiken, maar uw regels zijn wel erg klantonvriendelijk.
In heb Annemarie verteld dat ik geen klant meer ben bij Albert Heijn.
Ze reageerde niet en ging naar de volgende klant.
Zo doet de grootste kruidenier van nederland dit!

Gewenste Oplossing:

U vraagt mij in het rood de gewenste oplossing in te vullen. Die is er niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elsabenniks