Klacht: Niet en fout geleverde onderdelen vn een linnenKAST

op 14 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik kocht bij Leenbakker een donkergrijs eiken linnenkast. Bij het uitpakken bleek dat de deuren, voorfrontjes van de laden en een achterwand ontbreken. Ook waren er ipv donkergrijs eiken, licht eiken zijpanelen geleverd. Artikelnummer klopte wel, dus gewoon fout ingepakt bij de leverancier. Leenbakker bestelde de ontbrekende onderdelen bij. Dit zou 2 weken duren. Nu zijn deze bij Leenbakker aangeleverd. Hoor ik net dat ik op de zijpanelen nog es 14 dagen moet wachten. Heb meerdere keren gevraagd of ik de kast terug kan brengen en mijn geld terug kan krijgen. Dit valt niet onder de procedures van Leenbakker. Totaal geen service! Ze gaan me niet tegemoetkomen omdat ze zich beroepen op de wettelijke levertijd, dus moet ik wachten. Ben pas verhuisd en mis een kast waar ik dus nog 2 weken op mag wachten.

Kast terug nemen en geld terug geven.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Hage