Klacht: niet eerlijke informatie,

op 27 september 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

27/09 op dringend verzoek van mijn dochter om zitplaatsen bij concert te hebben tikets gekocht voor Maluma concert via viagogo. Tikets waren vermeld als ZITPLAATSEN. kwam ook bijzondere prijs na boven + 1/4 van tikets prijs was BTW bereikend kom ik op totale kosten 184,00. Bij uitprinten van tikets kom ik achter dat waren algemeen staat plaatsen en vrije basis sector. Ik heb juist gekocht om te zitten ivm mijn reuma en ook flink betaald.
Ik had wel op andere sites bekijken waar stond vermeld staan/ zit plaatsen met prijs 38,00 per tikets, was ik maat 77 ,00 kwijt, maar wil dochter tegemoet komen en toch zitplaatsen komen. Ik was dus voor ruim 100,00 belazerd!!! onbetrouwbare leugenaars…..

verschil in tikets prijs wordt terug gestoord want ik moet nog steeds staan met mijn reuma voor 184,00

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ksenija