Klacht: Niet eens met de werkwijze van een betalingsregeling

op 03 september 2018 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Na aanleiding van mijn gesprek met een medewerker van Famed. Ik voel daarbij niet dat we tot een passende oplossing zijn gekomen. Ik vroeg namelijk of er een mogelijkheid was om mijn huidige betalingsreling te verlagen vanwege een inkomensdaling. De medewerker ga stelling aan dat dit niet mogelijk is. En als je de regeling niet na komt, je het hele bedrag dient te voldoen.

Dus als je aangeeft dat je wel wilt betalen maar het bedrag te hoog is er niet wordt gekeken naar een oplossing.

Ik vind het jammer dat ik zo te woord ben gestaan omdat ik juist opzoek ben naar een oplossing.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn factuur kan voldoen in een passende termijnbedrag gezien mij situatie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

3 maanden geleden - Wij hebben telefonisch contact met u gehad betreffende uw betalingsregeling. In overleg met u hebben we de regeling aangepast. Wij hopen dat we uw klacht met uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Famed.

Reactie van de melder van de klacht ECruz

3 maanden geleden - Super fijn en bedankt voor uw snelle en passende oplossing. En voor de ruimte in het meedenken. Het feit dat het niet mogelijk was, kon ik begrijpen. De manier hoe dit werd aangegeven niet. Mvg

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 05 september 2018 om 09:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ECruz