Klacht: niet echt een klacht maar wij kunnen 2 rek niet terugvinden

op 29 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

kunt u ons helpen met 2 fact. die afgeschreven zijn maar waarvan wij niet weten wat de fact.is.
betreft 10/4 47.70
3/2 90.00
kees van haaster & zn de zilk

als wij de fact hebben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:55 geantwoord

Geachte heer van Haaster,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Als uw weet voor welk bedrijf de bestelling is, raad ik u aan daarmee contacgt op te nemen, aangezien die de facturen verstrekken. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie en daarmee het bedrijf te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com