Klacht: niet de juiste korting

op 19 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ben sinds 9 juli van dit jaar 65. Ik zou dus seniorenkorting verwachten als ik met de bus reis. Ik krijg deze echter niet. Ik krijg maar 20% daluren korting. Wat moet ik doen om de seniorenkorting wel te krijgen? en wat moet ik doen om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?

als ik de 65= korting krijg en het teveel betaalde geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 juli 2017 om 19:39 geantwoord

Hoi Jan,

Niet leuk om te lezen dat je geen leeftijdskorting ontvangt. Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt dan hoor je deze uiteraard wel te ontvangen.

Ik geef je het om het contactformulier op onze website in te vullen https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/contact-opnemen.htm. Mijn collega's gaan dan voor je uitzoeken waarom je geen korting krijgt en je kan via het contactformulier ook meteen het teveel betaalde bedrag terugvragen. Dit kan en mag ik langs deze weg helaas niet doen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste JanBenders, Jammer om te lezen dat je nog steeds geen 34% korting krijgt. Begrijpelijk dat je dit niet prettig vindt. Ik heb je op 19 juli 2017 het advies gegeven om het contactformulier in te vullen zodat uitgezocht kan worden waarom je geen 65+ korting krijgt. Heb je dit ook gedaan? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste JanBenders, Via dit forum kun je het abonnement helaas niet stop zetten. Dat kan wel via één van onze OV-Servicepunten of via het contactformulier op de website: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm. Ik wil je ook adviseren om de abonnementsvoorwaarden te lezen om te informeren op welke financiële tegemoetkoming jij recht hebt. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Heeft op 09 augustus 2017 om 08:57 geantwoord

Het formulier is ingevuld. Maar dan krijg je de melding dat je 15 dagen mag wachten. Het is niet mijn fout dat Arriva de zaken niet op orde heeft. Dus meer senlheid bij het afwikkelen mag best. Het kan toch niet zo zijn dat ik. Ij elke reis die ik onderneem achteraf het teveel betaalde bedrag mag terugvragen en dan weer 15 dagen in de wacht wordt gezet. Graag een klantvriendelijke benadering.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste JanBenders, Dat klopt. Mijn collega's streven er naar om je verzoek binnen 15 werkdagen in behandeling te nemen. De 15 werkdagen zijn een streven, het kan ook zijn dat je verzoek eerder in behandeling wordt genomen. Ik wil je vragen nog even geduld te hebben. Via dit forum klacht.nl kan het abonnement niet stopgezet worden, sorry! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JanBenders