Klacht: Niet correct leveren van goederen

op 06 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 20 februari bestelde ik een handtas bij zalando. Op 24 februari werd deze handtas aan huis geleverd tijdens mijn afwezigheid. Toen ik thuiskwam lag mijn handtas stuk gebeten door mijn honden in de tuin. Direct heb ik zalando in kennis gesteld. Zij gingen een onderzoek starten bij b post. Na 1 week heb ik terug naar zalando gebeld of zij al nieuws hadden. Nog geen nieuws was het antwoord. 1maand later krijg ik aanmaning om te betalen waarbij al 10 euro extra gerekend wordt. Terug contant gehad met zalando en vonden dit zeer vervelend en gingen een papier van rechtspleging opsturen. Als ze dit ontvangen hadden was de zaak opgelost was hun antwoord. Ik heb dit papier opgestuurd . Resultaat eind mei een brief van een incasso bureau van zalando waar bij de kosten al oplopen tot 80 euro. Terug contakt genomen met zalando zij gingen contakt opnemen met het incasso bureau. Vrijdag 3 juni terug een brief van het incasso bureau dat ik voor 8 juni moet betalen. Zalanfo houdt mij gewoon aan het lijntje. Ik heb verschillende malen voorgesteld dat ik de goederen zou retourneren maar dit was niet nodig zegden zij. Ik heb al meerdere telefoons en brieven geschreven ofwel hoor ik excuses ofwel ik kan niets voor u doen. Ik wil dat dit stopt .

Ik ben tevreden als ik antwoord krijg dat b post in de fout gegaan is want ik heb niet afgetekend voor de goederen . En zij hebben mijn goederen geleverd zodat mijn honden het in hun bezit konden krijgen. En dat ik niet betaal voor goed eren die ik niet kan gebruiken doir vernieling. En dat het incassobureau op de hoogte gebracht wordt zodat zij weten dat de fout niet bij mij ligt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht Sonia11

1 jaar geleden - Dank u ik hoop op een snelle oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonia11