Klacht: niet c.q. slechte bereikbaarheid telefoonlijn

op 11 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

sinds begin dit jaar is de reguliere buslijn van
Boukoul naar Roermond niet meer maar wordt een shuttel ingezet.
deze moet een uur van te voren gebeld worden waarna we op een vast tijdstip naar de bushalte kunnen lopen.
het is al drie keer voorgevallen dat deze telefoonlijn bezet blijft waardoor we een gewone taxi hebben moeten bellen.
ook is het voorgekomen dat we op een bepaalde tijd in Roermond moesten zijn omdat we een vakantietripje geboekt hadden met een busreis die op een bepaalde tijd vertrok en dat de gebelde buslijn (meestal een taxi) helemaal niet kwam waardoor we op het laatste nippertje nog met eigen auto naar de stad moesten.
dus de “belbus” van boukoul naar Roermond is echt slecht.

graag beter bereikbaar zijn van de telefoonlijn en ook graag aanwezig zijn als er gebeld is.
we kregen toen te horen dat het een taxi vervoer is en dat het erg druk was, maar wij worden wel op uur en tijd aan de bushalte verwacht.
Dit is ons ook een keer verweten door een chauffeur terwijl we wel op tijd waren;

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 juli 2017 om 22:56 geantwoord

Beste Marleen Lichtendahl,

Niet leuk om te lezen dat je niet tevreden bent over de OV-shuttle en de bereikbaarheid van de telefooncentrale. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klachten heb ik intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam