Klacht: Niet binnen de aangegeven tijd mijn geld van mijn retouren ontvangen!

op 29 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb op 13 september twee retouren aangemeld en op de site van studystore staat dat je binnen 14 dagen na aanmelding van je retouren je geld op je bankrekening krijgt teruggestort. Inmiddels ben ik nu 16 dagen verder en heb nog niks ontvangen!! Het gaat om meer dan 100 euro! Je krijgt niet eens een bericht van: je boeken zijn ontvangen je geld wordt teruggestuurd.
SLECHTE ZAAK!! Ook de klantenservice is bagger, nu al een paar keer proberen contact op te nemen maar ik ga echt niet elke keer 20 minuten wachten!

Als ik mijn geld binnen 3 werkdagen ontvang en een woord van excuus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Studystore

2 maanden geleden - Goedemiddag Candice, Wat vervelend om te horen. We kunnen inderdaad zien dat je bedrag wel is gecrediteerd naar je rekening. Door de drukte hebben we de creditering pas later kunnen verwerken. Maar het geld is onderweg naar je rekening. Onze excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Studystore

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 30 september 2016 om 13:18 geantwoord

Goedemiddag Candice,

Onze excuus voor het ongemak.

Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door cjaalbregt