Klacht: Niet bezorgt

op 21 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Rosinga,

Vriendelijk bedankt voor uw melding dat u De Telegraaf niet heeft ontvangen. Wij hebben deze melding aan het distributiecentrum doorgegeven. Vanuit hier zal er gekeken worden waarom De Telegraaf niet bezorgd is en zullen zij hun best doen dit op te lossen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door C.A.Rosinga