Mijn Klacht:
Naar aanleiding van het niet bezorgen van krant, heb ik telefonisch kontakt gehad met medewerkster van krant, die mij overigens zeer vriendelijk te woord stond. Mijn klacht is uiteindelijk dat mijn 82 jarige moeder haar krant geregeld niet bezorgd krijgt, welke voor haar heel belangrijk is, iemand van die leeftijd kijkt uit naar haar boterham kopje koffie en haar krant, die overigens genoeg geld kost. Wanneer je dan belt voor een nabezorging, krijg je te horen dat het beleid van het Limburgs Dagblad is dat er geen krant meer word nabezorgd. Dat je dan maar digitaal je krant moet lezen ? Iemand van 82 jaar ? Wat een arrogantie om zo te beslissen over iemand anders zijn abonnement, Limburgs Dagblad verliest heel veel klanten, en zij vragen zich af hoe dat nu kan ? Medewerkster wist mij ook mede te delen dat deze klacht vaker werden ingediend maar hier word niets mee gedaan. Dit is hun beleid sinds anderhalf jaar. GEEN KRANT BEZORGD JAMMER DAN
Gewenste Oplossing:
Nabezorgen van krant waar mijn moeder recht op heeft, die zij al 60 jaar lang heeft en elke maand trouw betaald heeft
