Klacht: niet bezorgen van krant / word ook geen oplossing geboden

op 09 februari 2015 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Naar aanleiding van het niet bezorgen van krant, heb ik telefonisch kontakt gehad met medewerkster van krant, die mij overigens zeer vriendelijk te woord stond. Mijn klacht is uiteindelijk dat mijn 82 jarige moeder haar krant geregeld niet bezorgd krijgt, welke voor haar heel belangrijk is, iemand van die leeftijd kijkt uit naar haar boterham kopje koffie en haar krant, die overigens genoeg geld kost. Wanneer je dan belt voor een nabezorging, krijg je te horen dat het beleid van het Limburgs Dagblad is dat er geen krant meer word nabezorgd. Dat je dan maar digitaal je krant moet lezen ? Iemand van 82 jaar ? Wat een arrogantie om zo te beslissen over iemand anders zijn abonnement, Limburgs Dagblad verliest heel veel klanten, en zij vragen zich af hoe dat nu kan ? Medewerkster wist mij ook mede te delen dat deze klacht vaker werden ingediend maar hier word niets mee gedaan. Dit is hun beleid sinds anderhalf jaar. GEEN KRANT BEZORGD JAMMER DAN

Nabezorgen van krant waar mijn moeder recht op heeft, die zij al 60 jaar lang heeft en elke maand trouw betaald heeft

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:32 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door corcorine@hetnet.nl