Klacht: niet bezorgen van folders bij e.g.woningen (meer lopen?)

op 17 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

de bezorger (jongen van ca 14 jaar) bezorgt al weken géén folders bij ons en de andere eengezinswoningen van zijn wijk, alleen bij zijn eigen buren in de flat (makkelijk want alle briefboxen zitten bij elkaar en de stapel die Spotta aflevert ligt daaronder) wat hij over heeft stopt hij soms in de boxen van de buurflat (wat eigenlijk de wijk is van een ander meisje, die nu klachten krijgt ivm 2 folderzakken) of ook wel in de oudpapier container van de voetbalvereniging 2 straten verderop.

ik ben nu voorlopig geholpen doordat een andere wijkbezorgster mij het dus op verzoek persoonlijk komt brengen.zij heeft ook al meerkeren bij de organisatie geklaagd maar daar wordt niets aan gedaan, of hij is hardstikke eigenwijs. makkelijk verdient zo voor hem. het is nu vakantie, mooi weer om een folderwijkje te lopen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 17 oktober 2016 om 16:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door vd graaf