Klacht: niet bezorgen van de folders

op 07 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al minstens 7 weken geen folders meer ontvangen.
Ik heb dit al meerdere keren gemeld maar helaas zonder succes.
Hierdoor komen wij in diverse winkels die wwl een folder uitgeven weinig of niet meer. De folders worden wel aan de kant van de evennummers bezorgd maar niet aan de oneven nummerkant. Dit is kennelijk een andere bezorger. Kan dit eindelijk eens opgelost worden?

Ben tevreden als de folders weer zoals het hoort worden bezorgd!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Goedemorgen, Vanaf volgende week begint er in jullie wijk een nieuwe bezorger, wij hopen dan ook dat vanaf dat moment de problemen opgelost zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door berthofstee@ziggo.nl