Klacht: niet bezorgen van de folders

op 07 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al minstens 7 weken geen folders meer ontvangen.
Ik heb dit al meerdere keren gemeld maar helaas zonder succes.
Hierdoor komen wij in diverse winkels die wwl een folder uitgeven weinig of niet meer. De folders worden wel aan de kant van de evennummers bezorgd maar niet aan de oneven nummerkant. Dit is kennelijk een andere bezorger. Kan dit eindelijk eens opgelost worden?

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als de folders weer zoals het hoort worden bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Goedemorgen, Vanaf volgende week begint er in jullie wijk een nieuwe bezorger, wij hopen dan ook dat vanaf dat moment de problemen opgelost zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door berthofstee@ziggo.nl