Klacht: Niet bezorgen van bestelling

op 13 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al van 8 juli bezig mijn product tekrijgen steeds is er een andere smoes ben het nu echt zat .nu vandaag 13 juli en zou vandaag wel bezorgd worden je raad het al een sorteer fout terwijl het eerst wel gesorteerd was . Wat een bedrijf is dit zeg zou er de stekker uit trekken en een andere transportbedrijf zoeken. Dit is een goed voorbeeld voor het TV programma RADAR echt om over te discuseren.

Voor mij is dit niet meer relevante. Kost me 3 dagen vrij van me vakantiedagen en telefoonkosten maar ik ben er klaar mee.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:32 geantwoord

Geachte heer Flux,

Ook hier nogmaals onze excuses.

Zoals ik in het vorige bericht aangaf, zien we dat er veel is misgegaan bij uw bestelling. We zijn druk bezig om onze klantenervaringen te optimaliseren. Ook heb ik uw case intern doorgezet om deze processen te verbeteren.

Ondanks alles wens ik u toch nog een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,

Kira WeCare