Klacht: niet bezorgen op verdieping!

op 08 april 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag zaterdag 8 april zou de online pakket dienst een itv ontvanger komen omruilen.
had vrijdag bericht gehad dat dit tussen 9:00 en 13:15 uur zou gebeuren.
omdat ik de nacht ervoor had gewerkt en zo lang mogelijk nachtrust wilde nemen nam ik niet te tijd om eerst te douchen en aan te kleden maar wachtte de bezorging in mijn badjas af zodat ik kon douchen en aankleden als de bezorging geweest was.
om 11:20 kreeg ik telefoontje van de koerier dat hij binnen 10 minuten bij me was en of ik in een flat woonde en zo ja dat ik naar beneden moest komen. ik vertelde dat ik inderdaad in een appartement woonde op de 3e verdieping die met lift bereikbaar was en dat ik nog niet aangekleed was. hij vertelde dat hij toch echt niet naar boven kon komen en dat ik naar beneden moest komen.
te belachelijk voor woorden natuurlijk en vertelde dan ook dat ik dit dus vandaag niet deed.
direct kpn gebeld en deze melden dat dit ook zeker niet normaal was een de bezorger gewoon netjes aan de deur moet afleveren.
smsje terug gestuurd naar de chauffeur maar natuurlijk geen reactie meer.
vervolgens berichtje dat ze het maandag middag komen bezorgen.
belachelijke situatie dus!!

Dat die lullo\\\'s normaal gaan doen!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Reviva

4 jaren geleden - Beste meneer van den Broek, Dank u wel voor uw bericht. Het zijn inderdaad de richtlijnen bij onze koeriers dat ze in appartementen complexen en flatgebouwen niet naar boven komen dit om de veiligheid van de koeriers de waarborgen. Vervelend dat u het zo ziet. Ik zie dat het bericht van een langere tijd geleden is dus ik hoop dat ik met deze reactive de klacht kan afsluiten. Met vriendelijke groet, Online pakket dienst

Reviva

Heeft op 28 mei 2017 om 09:25 geantwoord

Beste meneer van den Broek,
Dank u wel voor uw bericht.
Vervelend dat u het zo ziet.

Online pakket dienst

Heeft op 28 mei 2017 om 09:30 geantwoord

vreemd dat een telefoontje met een van u medewerkers het tegendeel als uitslag gaf....

Alle klachten die gemeld zijn door Tejo0